هیـــــــــــــــــــــــــــــس فقــــــــط بیـــــــــــا تــــــو...
هیـــــــــــــــــــــــــــــس فقــــــــط بیـــــــــــا تــــــو...

هیـــــــــــــــــــــــــــــس فقــــــــط بیـــــــــــا تــــــو...

جـــایــــ همیــشگیــــــ

آرام میآیم همان جای همیشگی..


سرهمان ساعت همیشگی...


باهمان شوق که میشناسیَش باخودم حرف میزنم


برای خودم خاطره تعریف میکنم و بی صدا مثل همیشه میروم بی آنکه تو آمده باشی


نظرات 45 + ارسال نظر
setareh یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 22:44 http://beautimydream

دماغت و بینم؟؟
عین پنو کیو درازه!!!
دروغ گفتـــــــــــــــــــــــــــــی ابجی؟؟

واسه چی؟؟؟؟

setareh یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 22:40 http://beautimydream

setareh یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 14:04 http://beautimydream

دیدی من تو درباره وب یه قطعه از اهنگ لاو یا رو گزاشتم؟؟
از اون قطعش که جونگ مینم می خونه خیلی خوششششششممممممممممممممممممم میاد


الان دیدمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

setareh یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:55 http://beautimydream

ای شلوغ بگو ببینم تو منظورت از اون مخاطب خاص من کیه؟؟؟
هاااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننن؟؟؟

دوســـتم بود حدودا 1سالو خورده بود ندیدمش بعد دوباره همو دیدیم واسش این پستو گذاشتم

setareh یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 13:51 http://beautimydream

اومدم اینجا بینم چه خبره
خوبی از مدسه اومدی؟؟:

خوش اومدی..بلی

setareh دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 12:57 http://beautimydream

بیتا این وبت عاشقانس غم انگیزه گریه اوره
من دلم گریه می خواد دیشب وقتی داشت می رفت ول گردی تو شهر که نمی شناسدش ساعت 12شب با دوتا لات که همه جارو به گند می کشن الان اونم فاسد می کنن وبه قندش می کشن ای خدا چرا اخه وقتی دیدم داره می ره دلم شکست اخه کجا می رفت؟؟؟
دنبال لات بازی ؟؟
واسه چی بادوتا لات افتاده بود به جون کوچه خیابون هاااااااااان
برم به زن دایی بگم
حالا زن دایی هم می گه من از بچم مطمعنم از زمونه حالا کو پسرش رفته ول گردی نصف شب اگه ببینمش میکشمشششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش
انگشتم خسته شد

setareh دوشنبه 10 فروردین 1394 ساعت 12:47 http://beautimydream

بزار نظر بدیم دیگه واسه نظر که پول می گیرن خوبییییییییییی بیتا جونیییییییییییییی

roza یکشنبه 21 دی 1393 ساعت 12:35 http://www.ss501fan.blogfa.com

دست بر دلم نگذار . . .

میسوزی . . .

داغ خیلی چیزها بر دلم مانده . . .

فروشگاه هاردی جمعه 2 آبان 1393 ساعت 16:44 http://www.hardymarket.ir/

سلام دوست عزیز
لینکتون در وب ما قرار گرفت اگه شماهم دوست داشتید و قابل دونستید مارو با عنوان فروشگاه اینترنتی هاردی و آدرس http://www.hardymarket.ir لینک کنید.
موفق و پیروز باشید...

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:18

زیر چتری که جای یک نفر را دارد تو بمان!

من به زیر باران ماندن در کنارت قانعم

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:16

.
بالا بروى … پایین بیایى … بى فایده است
من تورا همین جا
میان بازوانم، در آغوشم میخواهم
با یک بوسه
در سرزمین تن من خبرى از دموکراسى نیست …

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:15

یادت عادت است …
همین روزها ترک مى کنم
مثل سیگار که ماه هاست نخ آخریست روشن مى کنم
مثل اس ام اس هایى که هفته هاست بار آخریست که میخوانم
مثل عکس هایى که روزهاست بار آخریست که نگاه میکنم …
.

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:15

مــن عـاشـق تــو هـسـتـم …
عاشق چشمانى که اقیانوسى از آرامش را در خود دارد
عاشق دستانى که خداوند،
نوازش را با الهام از آنها معنا کرده است !
و عاشق لبخندى که زیبایى را تمام و کمال به تصویر مى کشد
دوسـتـت مـی دارم

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:15

مداد به دست میگیرم
صفحه ی سفید کاغذ
می خواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ؛ چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
می نشینم سیر
نگاهـت میکنم !
.

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:14

مداد به دست میگیرم
صفحه ی سفید کاغذ
می خواهم از تو نقشی بکشم !
چشم ؛ چشم دو ابرو …
تا همین جا کافی ست !
می نشینم سیر
نگاهـت میکنم !
.

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:10

.
جنگل جانم را به آتش میکشانى با چشمهایت …
وقتى که چشمانت را مى بندى و باز بر من خیره میشوى
خاکستر میشود تمام دلواپسى هایم …

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:09

بعضى از حرفارو
باید بزارى وقتى خوب دم کشید بزنى اینجورى خیلى بیشتر به طرفت مى چسبه!
دوستت دارم . . !

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:08

وقتی قلم به دست می گیرم و از تو می نویسم…
دلتنگی چه مزه ی شیرینی دارد!

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:08

چقدر نگاه کردن به چشم هایت واگیر دارد!
هر بار که نگاهت می کنم پر میشوم از عشق..

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:07

در صدا کردن نام تو، یک “کجایى” پنهان است
یک “کاش مى بودى”
یک” کاش باشى”

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:06

تمام دردها فراموشم می شود
وقتی چشمان تو
در مقابل خیالم، قَد عَلَم میکنند . . .
.

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:04

صفت برای نام تو
جواهر بدلی ست
واژه ها را نفرین می کنم
و آه می کشم
پر از تو می شوم
بی چتر…

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:04

امشب
دیوانگى در من بالا زده!
نه سکوت
نه موسیقى
نه حتى سیگار …
هیچ چیز و هیچ چیز
این دیوانگى را تسکین نمى دهد
جز عطر تنت لعنتى …

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:01

.
چشمهای تــو ، یک مرضِ مسری دارند
هربار نگاه می کنم …
تب می کند ، وجودم …

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 14:00

کمـــــی دورتــر بـایست …
لطفـــــــــا ً !!
من دیــوانه تــر از آنــم …
کــه بی هــوا ،
در آغـوشت نگیــرم … !

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:59

انصاف نبود...

رفتنت باخودت باشد...

فراموش کردنت با من...

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:58

برای خاموشی شب های انتظارم

فقط یک “فوت” کافیست

خاموشم کن ، خسته ام …

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:58

درد که میگیرد قلبم لبخند میزنم!

یادگاری آدم هاست

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:58

آنقدر سبزى در خاطرم

که هزار خزان برگى از یادت را زرد نمیکند

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:52

بهترین هدیه به دوست از یاد نبردن اوست

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:50

درست وسـط پیشانـی ات
می شـود قبلـه گـاه لب هـای مـن
بـوسه هـایـم را همان جـا حوالـه می کنـم

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:48

بگذار بمانم!
در کنارت که هیچ،حرفش جداست!
در کنارمیم مالکیتم برای تو!!!!!!!

فائزه چهارشنبه 23 مهر 1393 ساعت 13:47

میخواهم به حرفهایت گوش دهم...
لب هایت نمیگذارد...

zahra جمعه 18 مهر 1393 ساعت 14:54

ترس من از مردن و رفتن به آن دنیا دیدن دوباره آدم های این

دنیاست!

*مرحوم حسین پناهی*

zahra جمعه 18 مهر 1393 ساعت 14:52

کسی که نگاهت را نمی فهمد

توضیح های ظولانی ات را هم نخواهد فهمید!!!

zahra جمعه 18 مهر 1393 ساعت 14:48

خیلی قشنگ بود مرسی

zahra جمعه 18 مهر 1393 ساعت 14:48

سلام چظوری؟؟

سلام ممنون توخوبی؟

Anahita پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 17:13 http://www.lovely-girls7780.blogfa.com

صــــداى خـــــنـده هـــاى خـــــدا را مـــیـشـنـوى ؟

دعـــــایـت را شـــنـیـده

و بـــه آنـــــچـه مــــحـال مـــیـپنـدارى ، مـــیـخـندد

tomboy پنج‌شنبه 17 مهر 1393 ساعت 10:38 http://bifasa.blogfa.com

ﯾﻪ ﺷﺍﺭﮊ 5ﺗﻮﻣﻨﯽ ﺑﺨﺮﯾﺪ

ﺑﻌﺪ ﺭﻣﺰﺷﻮ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ

ﺍﻣﺸﺐ ﺧﺒﺮ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯿﺸﻨﻮﯼ |:

ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻝ ﺑﺎﻭﺭﻡ ﻧﺸﺪ .. ﺧﯿﻠﯽ ﻋﺠﯿﺒﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮐﻨﯿﺪ!


آپــــــــــــــــم رفیق [چشمک]

tomboy شنبه 12 مهر 1393 ساعت 18:41 http://bifasa.blogfa.com

عالی

Anahita شنبه 12 مهر 1393 ساعت 17:43 http://www.lovely-girls7780.blogfa.com

پاییز میشوم " در نگاه تو "
وقتی آشنا نیست نگاهم برایت "
پاییز میشوم " در حس خود "
وقتی آشنا نیست این حس " حتی برای خودم "
پاییز میشوم " در این بر گریزان حس های آشنا !
و بارانی " در این بر هوت بی حسی !
من بی تو خود پاییزم "
زاده بهار ...... حوالی پاییز !
تو بی من " پاییز را چگونه حس میکنی ؟
پاییز میشوم " اما فرو نخواهم ریخت
هنوز آنقدر برگ های زرد را شبیه نیستم !
پاییز میشوم و میبارم "
همچون باران های پاییزی "
بی دعوت .... ناگهانی ..... زود گذر .... سرد .....اما زیبا !
من از پاییز میترسم "
سرد شدم " مگر کجای این کلمات نفس نکشیدی ؟
! پاییز شدم " حتی اگر بیایی هم "
برای آمدنت دیر است !
بیا........
==========
+آپم

Anahita شنبه 12 مهر 1393 ساعت 17:42 http://www.lovely-girls7780.blogfa.com

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .؛

دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .؛

اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!!
...
وَ حآل هــَم کِه . . .؛

گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .؛

زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛

وَ دنــِج تــَریــَن گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .؛

بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!!

گآهی دِلگــیری . . . ؛

شآیــَد اَز خودَت

shokrane شنبه 5 مهر 1393 ساعت 19:55 http://shokrane1374.blogfa.com

بدترین شکستمو وقتی خوردم که…
با عشق و امید گره هندزفریمو باز کردم ولی…
دیدم گوشیم شارژ نداره…
هنوز کمر راست نکردم![لبخند]
آآآپپپپپپم

صبا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 00:07

تازه با وبت آشنا شدم همه چی اوکیه tnx

ممنون.

صبا دوشنبه 31 شهریور 1393 ساعت 00:05

خوب بود عزیزم مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.